FAQ – ALL&Inclusive Website
Meteen naar de content

Klantbeoordeling: 4,8/5 ⭐️

❗️ACTIE GELDT TOT 23:59u❗️

SHOP TOT WEL 70% KORTING

info@allclusive.nl

FAQ

Veelgestelde Vragen

De verzendkosten van de bestelling nemen wij voor eigen rekening.

De gemiddelde levertijd bedraagt 10-12 werkdagen. Onze producten worden namelijk direct vanuit de leverancier naar jou verzonden, Door dit unieke businessmodel kunnen wij enorm besparen op opslag- en transportkosten en kunnen wij de producten tegen een lagere prijs aanbieden dan de concurrent en de verzendkosten voor eigen rekening nemen.

In 99% van de gevallen worden de bestellingen binnen de verwachte levertijd geleverd. Helaas kan het weleens voorkomen dat een bestelling in het leveringsproces vertraging oploopt. Je kunt de status van je bestelling checken via de volgende link Volg je bestelling.

Heb je 3 dagen na de verwachte levertijd nog niets ontvangen? Neem dan even contact met ons op.

Omdat we werken met verschillende leveranciers kan het zo zijn dat producten afzonderlijk van elkaar verzonden worden. Als er items uit je bestelling ontbreken ontvang je deze doorgaans na 2-3 dagen. Onze excuses voor het ongemak.

Beschadigde producten bij aankomst. Wat vervelend!

Helaas kan het voorkomen dat je product beschadigd raakt tijdens het transport. Als je een beschadigd of onjuist product hebt ontvangen. neem dan binnen 14 dagen na ontvangst van het product contact met ons op. Daarna vervalt helaas de retourperiode.

Voor de snelste oplossing stuur je ons een email met een foto waarop het beschadigde deel van het item te zien is. De meest optimale foto's zijn op een vlakke ondergrond waarop het label en het defect duidelijk te zien zijn. Wij zullen deze informatie gebruiken om u te helpen met uw bestelling en om fouten in de toekomst te voorkomen.

Voor defecten leveren wij de eerste keer altijd kosteloos een nieuw pakketje en kunnen we helaas geen terugbetaling uitvoeren. Komt het de tweede keer defect aan? Dan betalen we je volledige aankoopbedrag terug. Voor vragen omtrent beschadigde product bij aankomst kun je contact opnemen via info@allclusive.nl

Wij doen ons uiterste best om alle bestellingen correct te verwerken. Helaas kan het gebeuren dat er soms bestellingen doorheen glippen. en wij je een verkeerd product leveren. Natuurlijk lossen we dit op en sturen we je kosteloos de juiste bestelling op.

Voor vragen over de levering van verkeerde producten kun je contact opnemen via info@allclusive.nl

Onze bestellingen worden na 30 minuten in het verwerkingsproces gestopt en daarna is annuleren helaas niet meer mogelijk. Ons systeem loopt volledig geautomatiseerd met onze leveranciers waardoor de verzending van de geplaatste bestelling niet meer tegen te houden is. Bij ontvangst van je bestelling kan het product nog steeds binnen 14 dagen na ontvangst retour gemeld worden.

Als je niet tevreden bent over je bestelling kun je deze binnen 14 dagen na ontvangst retour melden. Producten dienen in originele staat en voorzien van labels en etiketten geretourneerd te worden. Het product mag geen gebruikssporen bevatten. Een retourzending dient altijd te zijn voorzien van Track & Trace code. De zender is altijd verantwoordelijk voor de verzending. Als wij de door jou geretourneerde artikelen hebben ontvangen zorgen wij ervoor dat het aankoopbedrag binnen 14 dagen op je rekening staat indien je een retour wenst te melden dien je een mailtje te sturen naar info@allclusive.nl Hierna ontvang je de verdere info over hoe te retourneren. Na de aanmelding van het retourtje heb je 14 dagen de tijd om het product retour te sturen Bekijk hiervoor ons retourbeleid.

Via de pagina

' Volg je bestelling '

--> Hier kun je je e-mail en ordernummer invoeren om je pakketje te volgen.

Vanaf het moment dat je pakketje is aangekomen bij het postorderbedrijf is de Track en Trace informatie beschikbaar. Hou er rekening mee dat er enige vertraging tussen kan zitten.

Geen antwoord kunnen vinden op uw vraag?

Neem gerust contact op met onze klantenservice